Um, this space is bigger on my new theme? Which make me feel oddly pressured to add more than my standard "Ridiculous is my default setting..."

So...

HI.

I'm Lielabell. I write a lot. And have FEELS. And like silly T.V. shows. And have red hair. Not sure what else to say. Yeah.

That's me.

And it was *amazing*

(Source: axemeaboutaxinomancy, via wellhalesbells)

(Source: brandon-3, via wheretheyhide)

(Source: alphalewolf, via queercues)

grimmlingcomics:

Teen Wolf Comic 4 - The Jackson Five

grimmlingcomics:

Teen Wolf Comic 4 - The Jackson Five

(via halffizzbin)

fishslut:

of-the-yellow-ajah:

unbuttonedinawood:

i never thought i’d write the words “deeply evil carpet” but. seriously. what a deeply evil carpet that is.

And what you should do is to put this over an actual trap, like a hole in the floor so people will be like “Oh ha ha ha that’s soooo funny, it’s a rug!” And then fall through it. 

are you satan

fishslut:

of-the-yellow-ajah:

unbuttonedinawood:

i never thought i’d write the words “deeply evil carpet” but. seriously. what a deeply evil carpet that is.

And what you should do is to put this over an actual trap, like a hole in the floor so people will be like “Oh ha ha ha that’s soooo funny, it’s a rug!” And then fall through it. 

are you satan

(Source: jrcbouillabaisse, via madqueenjes)

jannelle-o:

mrsalt gave me the idea 。(*^▽^*)ゞidk this is silly haha but it was fun to draw (:

jannelle-o:

mrsalt gave me the idea 。(*^▽^*)ゞ
idk this is silly haha but it was fun to draw (:

(via qhuinn)

I’m still surprised when I see I have a message.

I’m still excited when I get a new follower.

I’m still happy when a post of mine actually gets notes.

And I still appreciate each and every one of you who continues to follow me no matter how silly, or annoying, or weird I am.

(Source: louisthrustingskills, via fishwink)

vvhitehouse:

attracted to men sexually, repelled by men emotionally

(via wadewilsonz)

(Source: imnotwordy, via beautygoodness)

(Source: gifintheflesh, via monroesimon)

pretend that you are me and write me an ‘about me’ so i can satisfy my ego and be amused by the person you think i am

(Source: ashleybanson, via obliqueoptimism)

thefingerfuckingfemalefury:

HUMAN
HUMAN DO YOU WANNA BUILD A SNOWMAN

thefingerfuckingfemalefury:

HUMAN

HUMAN DO YOU WANNA BUILD A SNOWMAN

(Source: animalgifdaily, via obliqueoptimism)

t-high-la420:

start ur day off right with hearty bowl of gina torres as cleopatra letting xena know she’s DTF.

(Source: dadcula, via obliqueoptimism)

hermione + text posts

(Source: ohgryffindors, via malachite-in-corvidae)

ETCETERA theme by Hrrrthrrr